Jag har vunnit!

Tjohoo vilken glad måndagsöveraskning jag fick när jag gick in på Linas blogg som jag gör varje dag och såg att jag vunnit en valfri mössa från MiMa Collektion!. Jag tyckr det finns så många fina tyger att välja bland så jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig ännu vilen det blir (trodde jag bestämt mig).


Det här är bara ett axplocka av de tyger man kan välja på till sin mössa men jag gillar de vita med rosa flodhästar på välidgt mycket men vi får se:).



Idag har det varit en liten mysdag på öppna förskolan tillsammans med Annicka och Hannes. Heiley var så duktig och ville måla lite vilket hon så klart fick (hon älskar att måla och smaka på färgen). Kollade faktiskt in hennes barnhoroskop igår och mycket stämmer in på henne. 

VATTUMANNEN (21 jan – 19 feb)

Detta barn är och kommer alltid att förbli ett original. Det är en nytänkare som aldrig kommer att dansa efter andras pipor. Ett friare inlärningssätt kan ge utmärkta resultat då den lilla vattumannen då känner sig fri att snabbt och energiskt ta in information. Vattumannen kan uppleva frustration som ett resultat av att alltid ligga steget före sina kamrater. Det är en verklig individualist som gärna vill bli uppskattad för vad han eller hon kan åstadkomma i egen rätt. Oberoende och frihet är viktigt.

Nyckelord: Individualistisk, originell, excentrisk, extrem, upprorisk, självständig, experimenterande och nyskapande.

Föräldratips: Knepet är att hålla din lilla vattuman sysselsatt och därmed engagerad.

Har läst på många andra sidor och det mesta stämmer in på Heiley vilket jag tycker är kul. PÅ frågan om jag tror på horoskop så jag i vissa fall. Det beror lite på var man läser men på spray så brukar det faktiskt stämma. Nu vill ja inte att någon skiver "det är bara bla ha bla ha" eller ditta oh dattan utan det är vad jag tror på och sedan tror jag på andevärlden också om ni ni vill veta.

Nu ska jag fixa lite här hemma mn vi hörs!
 



Tommy Lilja

Hej ellinor GRATTIS PÅ 25 års dagen önskar mamma+pappa hipp +hopp hurra

2012-03-13 | 15:46:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0