Grå och regnig fredag

God morgon!
 
Det var ingen vacker syn som slog mig i morse när jag öppnade ögonen. Ute spöregnar det och så grått så man blir deprimerad. Jag trodde allvarligt talat att klockan inte var mer än 5 för det har mörkt i sovrummet. Klockan var rättare sagt 7:30 så jag hade rätt fel kan jag lova!.
 
Det märks att hösten är här nu!, nu blir vi tvugna att ha lampor tända mitt på dagen och tröttheten gör sig sakta men säkert påmind. Idag blir det nog bara en mysdag med lite shopping för Andy är ledig från jobbet idag så det blir in till stan och shoppa lite höstkläder till Heiley. Framförallt lite bra saker till dagis och tanken är att vi ska köpa en overall nu också.
 
Jag fick många tips igår på facebook om hur jag ska göra med vinterkläderna jag skrev om och det verkar så de flesta verkar vara överens om att overall är bra till dagis och ha att leka i och 2 delat är bra om man är hemma, ska till äffären och liknande så det blir nog att köpa ett av varje. Tack för alla tips! det värmer!.
Jag är välidgt sugen på att köpa parkasen från Lindex som jag har bild på här nedan men hur är lindex som vinterkläder?, tror inte det är fix utan deras eget märke?. Vore tacksam för lite recensioner från er som vet!.
 
Tänkte åka in en sväng till Coop också och kolla in vinterskorna från Pax om det är något och ha i år eller om det blir ett par skor från barnens hus eller ev din sko. Din sko tycker jag är ett superbra ställe och köpa barnskor då det har ganska bra priser så det blir en sväng dit också:).
Vad jag kommer hem med får ni se senare:).
 
Ha en skön och mysig fredag!
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0