Dessa hormoner!

Dessa hormoner blir jag snart knäpp på, jag antar att det är dom som spökar för ibland fryser jag och måste sätta på mig fleecetröja och nästa sekund är jag kallsvettig, vadå klimakteriekossa?.

Humöret svänger likt en berg och dalbana. Det är mindre kul kan jag lova.

Jag är nästan jämt sugen på något!, det behöver inte vara något speciellt utan bara att äta något. Vi får väll se när illamåendet kommer på allvar, än så länge känner jag inget alla förutom det jag tidigare nämnt.

Här hemma har vi börjat gjort kväll. Kvällsplocket är gjort, heiley har badat och intagit sin kvällsvälling och pyjamasen är på. Snart blir det läggning för hennes del.
Morgondagen bjuder inte på något speciellt men jag återkommer!

God kväll!

Lite äppelpaj bjöds det på till efterrätt idag:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0