Träningskläder- Mums!

Kollade lite på www.fintessfemme.se och hittade ursnygga träningskläder som verkligen står ut från mängden!. Dessa byxor hittade jag som jag sååå gärna vill ha.





Finns mycket anat snyggt där men dessa byxor är ju bara så mums:) hihi..
Skulle verkligen behöva nya träningskläder men man prioriterar VÄLDIGT annorlunda nu när man har barn så vi får väll se hur det blir med den saken.

Snart blir det träning Ben och triceps står på schemat idag



Michaela - I Väntan På Lillfisen

Reggade mig på en sida på nätet som jag hitta någonstans o sen fick man ett ordernummer som man uppgav på apoteket.. Eller ja,det är ju apoteksgruppens apotek..

Japp det var gratis!



Kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0