Mycket att göra!

Hej och hå vad dagarna går!, det känns som att jag lever i en drömvärld för så trevligt som jag haft några veckor nu är bara något man får ha när man är mammaledig hihi. Inga direkta tider att passa (vissa tider finns det ju alltid) men inga direkta måsten utan man tar dagen bara som det kommer. Orkar inte uppdatera bloggen just nu men ska verkligen försöka göra det imorn. Kommer lägga upp lite bilder från dagarna också:).

Vi mår annars superbra och Heiley har som vanligt inte lagts sig ännu för natten men vi tänkte göra det nu så hon har inget annat val. Tror nästan hon vill sova när vi ska sova för oftast somnar hon rätt fort om vi bäddar ner oss också.

Hur som så hoppas jag ni haft det superbra i värmen...

kram och god natt




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0