Bebisen sparkar!- Video

Ni får ursäkta att det är så mörkt men när hon väl börjar sparka gäller det att skynda sig och därför blev det så mörkt. men man ser mest av sparkarna i början av klippet, man ser väldigt tydligt att hon sparkar mot vänster sida. Ni kanske blir tvugna att dra ner ljudet så jag kollade på svenska hollywoodfruar saktidgt så blev det ganska högt ljud :P.

Det ljusare på bilden är mitt tröjtryck så fokusera blicken på den så ser ni hur det rör sig:)



p.s Förstora gärna fönstret så ser ni lite bättre.

Linnea

Å vad mysigt Ellinor! Ni kommer bli en sådan fin och mysig familj..

Jag ska själv bli faster i februari, till en liten pojke. Det är så roligt att läsa om din graviditet!Jag kan tänka mig att er längtan är stor :O) Synd att vi inte bor närmre varandra. Har följt dig så länge nu så det skulle vara så roligt att träffa dig! Någon gång i livet kanske :O)



Kraaam på dig!

2010-12-01 | 19:54:07 | http://eranfigaro.blogspot.com
Ellie

Linnea: Tack gud vad gullig du är!. Grattis till brorssonen!. Vår längtan är enormt stor nu och ja det händer ju snart!. Det är verkligen jättetråkigt att vi bor så långt ifrån!, hade gärna träffat dig också men som sagt man ska aldrig säga aldrig:).

Kram på dig och ta hand om dig!

2010-12-02 | 10:49:44 |
Sofia

Tycker absolut vi ska ses hos dig nästa gång :)

Får kolla upp sen också när Michaela kan.



Kram!

2010-12-02 | 11:09:35 | http://minbebis.com/blogg/happyscared/
Michaela (BigSmile87)

Hehe dom flesta verkar tycka att det är lättare med tjejnamn.. Men jag tror fortfarande mer på att det är en pojke där inne.. såvida man inte ska tro på det där med att mycket halsbränna är lika med tjej.. För isf kan det omöjligt va en pojke! :P



Tack för namnförslagen :)



Kram

Michaela (BigSmile87)

Nä jag tror fortfarande mer på pojke! Och det har jag ju gjort hela graviditeten hittills,bortsett från några enstaka dagar..



Men det återstår att se vad det blir om ca 16 veckor :)



Kram

Ellie

Michaela: hehe ja det ska bli riktigt kul och se vad det blir för en liten rackare där inne :).

2010-12-03 | 10:24:42 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0