Då var det jul igen!

Nästan iallafall för idag kom den absolut första snön till Norrköping och visst är det fint men jag håller mig helst inne. Grymt kallt har det dessutom varit vilket är ett stort minus med vintern, kan inte vädergudarna få hit sommaren istället!?. Eller förersten jag skulle nog bli ganska rädd om det blev sommar mitt i vintern, men härligt skulle det vara.

Tom Kiwi fick inviga sin vinterjacka idag på kvällspromenaden och vilken skillnad det blev på henne!, hon ville vara ute och därför blev det en lite längre promenad med en hund som var piggare än mörten och detta pga av att hon tycker att det är sååå skönt att ha kläder på sig, speciellt nu när det är riktigt kallt ute:).

Nu lider denna dag mot sitt slut och jag tänkte komma i säng lite tidigare idag. Har nämligen inte lagt mig förrän tidigast 01,00 eftersom andy kommer hem då och jag har pysslat lite här hemma, men nu ska jag allt lägga mig i tid.

Lite träning blev det faktiskt idag i form av lite träning med skivstången och lite magövningar. Det är verkligen suveränt att ha en stång hemma för man kan verkligen köra hela kroppen med den. Idag blev det tex knäböj, axelpress, biceps, triceps, bröst, mage. Det blev dock högreps men det är ju bara bra det med, bättre det än inget:).

God natt alla läsare!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0