Morgonträning

God morgon!!

Solen skiner även idag och det verkar som att våren är här på alvar nu, i alla fall får vi väll hoppas det för nu vill jag verkligen inte ha snö mer. Jag har precis intagit en frukost och ska iväg till gymmet. Var lite i valet och kvalet om jag ville träna idag men så blev det. Passet idag blir axlar och mage och jag har grym träningsvärk i HELA kroppen så det ska bli riktigt intressant och se hur det går. Pigg och glad är jag i alla fall så det kanske hjälper till lite J .


Skriver senare om hur passet gick.


Kramisar

/
Ellie



Ragwald

Fan va kul att höra att du verkar va på g igen

kör hårt

//Ragwald

2009-03-26 | 10:27:41 |
Ellie

Ragwald: Japp nu är jag på G igen!!

2009-03-26 | 12:28:34 | http://ellielilja.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0