Första jobbdagen



God kväll i stugorna!! nu har jag precis kommit hem efter att ha jobbat från 12 till ca 19. Jag är helt slut efter dagen!, det var länge sedan jg jobbade och den sista timmen när vi skulle diska och plocka ihop allt började tröttheten komma dock var det en grymt rolig dag med nya erfarenheter. Allt gick kanonbra och nej jag tappade inget i golvet haha. Det var 42 personer vi serverade smörgåstårta och vanlig tårta till och visst var det lite knivigt men det gick!. Alla blev jättenöjda och det är ju huvudsaken.

Det blir ingen träning för mig idag då jag kom hem så sent och matintaget har varit väldigt dåligt idag så det blir bättre att köra imorn.Imorn ska chefen, jag och Malin ha ett möte vid 10 så det blir det som händer då, träningen kommer dock bli imorn kväll.

Vi hörs imorn, nu ska jag gå och lägga mig och smälta alla nya intryck från dagen.

/ servitrisen Ellie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0