Jobb+ servering och massa sol

Hej alla läsare!


Nu har jag kommit hem och hunnit ta det lite lugn efter att jag har jobbat hela dagen. Började jobba vid 9 då jag och Susanne var till Fotografica och pratade lite om hemsidan som kommer bli riktigt bra i slutänden, det är dock mycket smådetaljer som man måste tänka på men nu vet jag vad jag behöver fundera lite mer på till nästa vecka då vi ska träffa honom igen. Vi har diskuterat en del kring anställningen och allt känns super!, jag är såå grymt nöjd med jobbet att inget kunde vara bättre. Vi har många idéer som vi vill ha gjorda men någonstans måste man ju börja och det har vi gjort nu. Jag ska få en laptop som jag ska kunna uppdatera hemsidan på också :).

Innan serveringen som skulle börja kl 12 år jag lunch på restaurangen som blev en grymt god fisksoppa, kryddigt och gott!. Serveringen gick bättre än förra gången då jag vet precis vad som behövs göras och hur jag ska servera. Man får sina små knep som gör att jobbet blir mycket lättare.


Föresten så har jag nu läst min annons i SN och jag blev grymt nöjd med den, det kunde ju blivit bättre bilder men jag får böja mig ändå för att vara så kass form. Jag ska verkligen försöka få tag på annonsen via nätet för tyvärr finns den bara att läsa via sn.se om man är prenumerant på tidningen. Jag ska dock försöka få till mig en PDF fil som jag kan ladda upp här på Bloggen. Jag tog dock en dålig bild på annonsen som man tyvärr inte kan läsa men ni ser i alla fall artikeln. Det var ett mittuppslag på 1 hel sida! Det är grymt kul!. Förra gången jag var med var i NT och då fick jag en stor framsida+ 2 sidor i mittuppslaget! Det är inte illa!.



Det ser lite skumt ut då det ser ut som om jag har världens största bak men det som är ovanför byxorna är mitt linne som jag drog ner till midjan, det är därför som det ser så konstigt ut haha.

Nu ska jag ta det lite lugnt, i morn blir det ev fortsätta att spåna på hemsidan men först ska jag och Malin gå på en långpromenad efter hennes jobb vid 10. Stackare går upp kl 3 på natten för att jobba, jag kommer i alla fall ha det skönare då jag börjar 11-17 varje dag tills jag börjar jobba heltid då jag börjar tidigast 9.

Hoppas ni varit ute mycket i solen idag!, jag har snappat in lite luft så mycket jag kunnat.


kram



Cecilia

Låter jättehärligt alltihop och vad roligt med reportaget:)



Om hur man dömer i fitnesstävlingar vet jag intet men jag tycker du är jättefin på alla bilder du lagt ut. Du utstrålar styrka och livsglädje och har en enorm utstrålning!



Kram på dig

2009-04-03 | 00:28:01 | http://www.teampalmkvist.blogspot.com
Anna

Hej!

Du har en jätte fin kropp, var stolt och nöjd över den! Sen om det behövs finslipningar tycker man alltid :) Ha en fin dag och helg!

2009-04-03 | 07:17:05 |
Ellie

Cecilia: Tack vad söt du är! jag blir jätteglad för dina varma ord!, tack!. Ja repotaget gjorde jag som en rolig grej och ett minne för livet :). ha en underbar helg kram!



Anna: Tack snälla du! vad glad jag blir!, jag är stolt över den men precis som du säger så finns det alltid saker man vill förändra för att gilla den ännu mer. Att dessutom gå ner en ening behövs också men det tar jag efter min lilla läkarundersökning :). stor kram till dig!

2009-04-03 | 09:06:41 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0