Eget rum

Hej kompisar!

Nu sitter jag här och ska strax dricka mig en kopp kaffe. Heiley är lämnad på dagis och idag är det första dagen som jag är hemma helt utan henne!. Snacka om att det är tyst här hemma. Tyvärr blir jag bara hemma 1 timme eftersom jag ska hämta skrutta och gå vidare till BVC och hennes 1 årskontroll+ vaccination. Sedan blir det en sväng tillbaka till dagis för att äta lunch och sedan går vi hem för dagen. Tänkte att vi skulle gå över till Karin efter att Heiley sovit middag också och ta en liten snabbfika och hon får så klart lekta med Elliot och Felicia under tiden:).

I natt var det en magisk natt haha. Heiley har sovit helt själv i sitt rum för första gången!. Hon somnade precis som vanligt och vaknade ett par gånger under kvällen. Tyvärr vaknade hon vid 2 tiden och kunde inte somna om trots att vi flyttade över Heiley i vår säng, vetinte varför faktiskt för vi gav henne välling och då somnade hon om i sin egen säng. Efter det så sov hon 6 timmar utan att vakna!. Hoppas det går bra med att sova i eget rum för jag tror hon blir lite störd av oss eftersom hon vaknar många gånger per natt och vill ha nappen. Sedan är hon ju en stor tjej nu:)

Nu måste jag hämta Heiley!

kram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0