Ursnygga plagg!

Hittande dessa ursnygga plagg på www.hm.se  och jag blev sååå shoppingsugen!, vet inte när jag shoppade senast. Det glamorösa livet som arbetslös haha!!






Ursnyggt träningslinne!!


Jag vet inte men jag alltid hatat brunt i speciellt kläder men mer och mer på senaste tiden har jag blivit galen i brunt. Det är bara såå snyggt!!, stilrent och bra :). Träningslinnet är också urläckert!!




Eva

Träningslinnet är fint på bild men inte lika fint i verkligheten, sorry :/

2009-01-30 | 10:26:28 |
Ellie

Eva: Jasså inte! fast å andra sidan brukar det vara så tyvärr. Samma sak gäller hamburgare, de ser mycket godare ut på ild men inte lika goda i verkligheten :( haha...kram

2009-01-30 | 10:54:16 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0