Utemys och födelsedag

Nu har man blivit ett år äldre☺️. Igår den 13 mars blev jag 27 och ja äldre vet jag inte om jag känner mig men måste säga att det är lite läskigt att man närmar sig 30!. Jag känner mig inte alls som närmare 30 utan snarare strax över 20 iallafall. Jag antar att det är positivt😜. 

Idag har vi haft en mysig halv utedag☺️.  Först blev det en förmiddag på öppna förskolan, och när vi ändå var ute gick v till en lekpark precis vid oss. Där var vi nog i en timme ungefär och därefter var det tid för lunch. Direkt efter lunch stack vi ut igen och gick en långpromenad genom skogen och stannade till och tittade på några hästar och så gick vi till vår gamla gata när vi bodde i huset. Där finns en liten lekpark, dit ville Heiley så gärna så varför inte😊.




Heiley fiskar😜. 

Våren är ju här och det är såå härligt och underbart och äntligen ha ljusare dagar!. Det blir ett sånt härligt ljus inne och jag blir så glad!, lite som ljusterapi😜. 




Köksgolvet och kaklet måste fixas snarast!!. Gillar inte svart på så sätt så det ska bara bort, bort bort!!!. 

Nu ska jag virka lite, puss på er alla!❤️






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0