Jag känner att jag är på G!

Hej vänner!

Hoppas ni har haft en underbar helg än så länge!?. Vi har haft det väldigt upp och ner nu i några dagar med stora tjejen här hemma. Hon är mitt uppe i sin trots vilket märks på alla sätt och vis, ens tålamod sätts verkligen på spel vill jag lova!. 

Sedan en vecka tillbaka har jag börjat träna rätt bra!, tyvärr bara på hemmaplan än så länge men det känns verkligen helskönt och få röra på sig igen!. Jag känner mig jättemycket bättre i kroppen, på alla sätt av att ha börjat träna igen!. Redan efter en vecka känner jag mig fastare!. Har hållit mig borta från godis och fika hela veckan och det har gått jättebra!. 



Marklyft!

Nu ska jag sitta och kolla på lilla sjöjungfrun med Heiley😊. Celine sover för natten😃.

Ha det underbart!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0