H&M Home

Hej bloggvänner!

Här om dagen var jag inne en snabbis på H&M för att kolla duschdrapperi upphängningar som ska upp när vi får in badkaret nu i veckan. Och oj så mycket fint dom hade! Hade utan tvekan kunnat shoppa loss utan hämningar!. Istället för upphängningarna så blev det 2 st ofantligt fina ljusstakar i glas med fattigmanssilver på!. Helt sjukt vackra och rejäla dessutom!. 


Den fina silverbrickan kommer från loppis som jag fyndade för inte alls länge sedan. Värmeljushållare från Maxi, liten vid porslinsfågel från loppis. Och en helt vanlig burk med vit spets som jag har dom värmeljushållare:-). 

Nu tänkte jag slå igen mina små blå.
Sov gott vänner❤️






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0