Vardagsgöra

Hej och god eftermiddag!

Nu har jag bänkat mig i soffan med min lillaminitjej efter en jobbig och sömnlös natt. I stora hela är hon jätteduktig på natten och oftast ammar jag bara 1-2 gånger efter att jag gått och lagt mig. I natt var det dock en dam som vägrade sova och ville bara ligga vid tutten och gojsa. Det gick verkligen inte få henne sova och nappen ratade hon helt.

Kl 4 i natt bytte jag hennes napp till en annan "gammal" då hon hade en Ny napp för dagen och då! Efter att nästan hela natten gått somnade Hon som en stock och sov sedan fram till 9:30 med mig. Tänk vad olika sorters nappar kan göra skada;-).

Idag har jag varit såå trött, trots det blev det lite handling i stan och inköp av några klädersplagg till Celine då hon hade lite dåligt med byxor i stl 56 och bodyn hade vi inte så många i 50/56. Lilla Celine kan ju använda stl 50 då hon var mindre än Heiley. Heiley kunde lätt använda 56 i början eftersom hon var längre. Celine använder mest 56 men hon kan utan svårigheter ha 50 också. Hon fick ett par tights, en body och en till mössa och allt från newbie så klart.

Heiley fick en fin gul sommarklänning från Name It. Jag fick två leggins då alla " vanliga" var trasiga!?.

Nu blir det strax middag sedan fortsätter myset:-).



Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Hahah ja det är sant, antar att man "borde" vara nånstans mittemellan där enligt klänningstillverkarna ;D

2013-05-22 | 11:24:23 | http://madeleines.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0