Vår lilla bebis är här!

Den 3 maj kl 12:49 kom vår lilla dotter Celine till världen!. Hon var 51 cm lång och vägde 3285g.

Förlossningen gick bara bra men den var långt ifrån så som jag trodde den skulle bli. Ska försöka hinna skriva en förlossningsberättelse sedan men jag var hos sista Bm tiden på torsdagen och gjorde hinnsvepning, då i vecka 40+3 och med gott resultat kan jag säga då Celine är här nu:-).

Vi har legat och myst hela dagen och det känns så fantastiskt!, hon är dessutom väldigt lik Heiley när hon var nyfödd. Nu ligger hon och sover sött i sin BB säng och jag ska snart sova för natten.

Jag är så grymt lycklig att jag nu har mina 2 små som är de underbaraste i världen!. Vi åker hem imorn om allt är som det ska med lilla Celine:-).



Åsa L

Grattis, grattis, grattis!
Hon ser alldeles perfekt ut:-)

Kram till hela familjen!

Svar: Tack så jättemycket! kram på dig med!
Elinor Lilja

2013-05-04 | 20:51:08 |
Maria

Stort grattis till eran fina lilla tjej :-)

Svar: Tack!
Elinor Lilja

2013-05-10 | 15:45:30 |
camilla

Stort grattis tilleran fina dotter:)

Svar: Tack!
Elinor Lilja

2013-05-10 | 18:26:02 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0