Teknik!

Hej vänner!

Ursäkta för dåligt uppdaterande men vår dator är långt ifrån vad den borde. Den har börjat få ett antal år på nacken och är nästan omöjlig att skriva blogginlägg på. Jag skrev faktiskt en lång förlossningsberättelse men så hängde dator sig och fast det står att inlägget sparats så har den inte det så nu måste jag skriva om:-(.

Nu skriver jag via blogg.ses app och då är man mindre sugen på att göra inlägg men jag lovar att jag ska skriva om berättelsen snarast:-)

Nu vankas kaffe och Pippi på rymmen med min stora tjej:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0