Shopping till familjen:)

Hej på er denna soliga söndag!
 
Här har vi det bara bra och samtidigt en evig längtan att få vår lilla bebis. Heiley frågar regelbundet när bebisen kommer och vi själva känner att det vore skönt och få ha allt sånt gjort och att jag äntligen får ha min kropp för mig själv och slippa tänka på vad jag inte borde göra i rörelseväg. 
Idag åkte vi en sväng till stan och införskaffade lite nya ytterkläder till Heiley för våren som hon ska ha på dagis. Nu lämnar vi ju snart vintern bakom oss och då har både regnkläåder och överdragsbyxor på dagis legat i över 1 halvår och hon har hunnit växa ur allt under den tiden. Därför tog vi en sväng in till stan och köpte både regnset, överdragsbyxor och ett par gummistövlar som var på erbjudande på stadium. Alla kläder köpte vi i en något stor stl så nu ska hon nog kunna ha både stövlar och kläder 2 säsonger.
 
Jag hittade dessutom lite fint till mig också. Jag är såå trött på kläder och allt vad det heter!, inget kan jag snart ha på mig och alla mammabyxor har gått sönder så nu har jag bara ett par mysbyxor jag kan ha. Vill ju inte gå runt i myskläder hela graviditeten så idag köpte jag ett par mammaleggins och det är det enda jag kan tänka mig köpa nu så här 1 månad innan förlossningen. Hittade även 2 toppar på Lindex som jag kunde ha trots mammamagen och som jag kommer kunna ha sedan med:). Köpte därför 2 st i olika färger:).
 
Jag hade ju själv velat ha ett rosa regnset men Heiley ville så gärna ha det blå så ja ok det fick bli så:).
 
Rosa överdragsbyxor i stl 98/104 och ett par gummistövlar från stadium stl 24 (99:-!) i märket Everest från Stadium.
 
Filt och startset från Maxi. Kläder i stl 56.
 
Och mina nya kläder:). Top från Lindex och mammaleggins från H&M
 
Självklart kunde jag inte hålla mig när vi var på maxi och hittade en filt som vi letat efter så länge!. Heiley har en jättefin mjuk, sval filt i 100% bomull som dessutom inte är överdrivet stor. Heiley älskar den men den fanns inte kvar i samma färg så nu hittade vi en på maxi i 100% bomull och dessutom ekologisk sådan så vi hoppade av lycka när vi hittade en sm föll oss i smaken:). Att det dessutom fanns samma mönster i startset med 2 par bodyn och en mössa gjorde inte saken sämre för vi köpte även det:). Nu kommer det att hänga med till BB också:).
 
Tänkte göra en BB lista här på bloggen så ni ser ad jag har prioriterat att ta med till BB. Jag har ju fött ett barn tidigare och vet nu vad jag själv känner att jag behöver och vad som ev kanske är lite överflådigt att ta med.
 
Det inlägget kommer efter detta:).
 
 
 
 
 
  





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0