Lite småfint

Hej sköna söndagskväll!

Det blev en mysig tripp till Ikea tidigare idag och äntligen köpte jag ljusstakarna jag velat ha länge!. 2st blev det men tyvärr var värmeljushållaren jag visade slut så det fick bli en skål med lock. Jättenöjd blev jag!. Hittade även bordstabletter som jag köpte.

Heiley fick en hel del fint i klädväg så det blev 2 par leggins, 2 tjocktröjor, 7 par strumpor, 4 par trosor, en kortärmad topp, och en 3/4 ärmad topp. Det blev en del men då hon inte använder blöja alls på dagarna nu så behövs det ju en del trosor. Strumpor var också något som ekade tomt i hennes garderob och på dagis så det behövdes!.

Nu ska jag bara sitta här och mysa för redan imorn är det en ny vecka!.

Kram och trevlig kväll!

(Bilderna visaren del av det vi kom hem med idag:-) )






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0