God morgon glada påsk!

Hej och god morgon!, glad påsk på er alla!. Jag ligger här på soffan och kl är 8:10 och familjen sover fortfarande!. Ute är det strålande sol vilket passar bra en påsk som denna!. På vårt schema står inget speciellt. Mormor och morfar var här på en påskfika och vi fick påskägg. Annars blir påsken firad här hemma med kära familjen!, vi känner att det är skönt och bara vara hemma för en gångs skull när det är så mycket jobb och annat i vardagarna.

Just nu håller jag på och kokar ägg för Heiley ska få måla dom och äta dom till lunch sedan. Och så blir det en liten minimiddag här hemma. Får se om Heiley har lust och gå ut och leka i någon lekpark eller om det blir lite pulkaåk, det får tiden utvisa:-).

Ha en trevlig påsk vänner!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0