Till bebisen

Idag har jag klickat hem lite bra och ha saker till bebisen. Nu när vi har sovrummen på övervåningen måste hi ha en baby vakt så jag klickade hem en Philips Avent som tydligen har både nattlampa och vaggvisor:). Någon som vet hur den är?

Hittade även en brio skötväska i brun som jag köpte. Nu har man ju snart 2 barn och ha blöjor till och en massa ombytes kläder till bebisen. Sedan har jag ställt in mig på att jag antagligen inte har tillräckligt med mjölk så jag kan amma även denna gång så då behövs en massa flaskor, vattentermos och ersättning som måste få plats i väskan.

Självklart kommer jag försöka amma men jag vill ställa in mig på att det inte går redan innan så jag inte blir ledsen och besviken. Det tog nämligen väldigt hårt på mig att jag inte kunde amma Heiley och kände mig otillräcklig och en dålig mamma. Vill bara förbereda mig.

Nu är det en byrå och en liggdel till vagnen och några bb kläder till henne som fattas. En ny skötbädd också då den vi har nu är helt söndertrasad. Vagnen har tyvärr inte kommit ännu men de har ringt 3 gånger och förklarat att den även är försenad hos leverantören men att jag ska ha den hemma någon gång i mitten/slutet av feb. Så vi väntar :-).







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0