Stillsam lördag

Hej vänner!
Hoppas ni har det bra ute i det kanna Sverige?. Här hemma är allt bra och vi har haft en ganska lugn lördag. Vid lunchtid tidigare idag kom Heileys halvkusin (om man kan säga så) och hennes mamma på en fika. Vi fick köpa lite söta Flick kläder av henne i bebisstl så nu kan jag lova att vi har mer än en komplett garderob!. Ev kommer jag köpa några speciella kläder som vi kan ha på BB som kommer att bli ett minne för henne sedan som vuxen men annars har vi en massa!. Tog med mig en stor tygpåse och en plastpåse till mina föräldrar för att tvätta. Och herregud vad mycket det var!. Då är det heller inte allt utan det finns mer men jag valde ut vissa kläder som jag tycker det finns mest värde i upp till stl 62.

Efter att dom varit här åkte vi till stan för att handla lite nödvändigt inför veckan som kommer och nu sitter jag här helt slut med grym halsbränna:-(. Imorn blir det bara tvättstugan som står på schemat så vi får se om det är något mer vi hittar på:-).

Föresten har vi målat om vår svarta panel fondvägg nu till vit och jag blev faktiskt riktigt nöjd!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0