Lite till bebisen

 
Hej och god kväll!
 
Sitter här hemma med en sprängfylld mage!, oj vad den är uppsvälld! det gör så ont!. Den är verkligen stenhård!. Känns skönt och vara hemma nu för hela dagen har vi flängt runt och fixat lite ärenden, kollat på loppis som inte gav så mycket och sedan en trevlig fika hos Aida och Micke och deras dotter Elise. Vi skulle kolla lite på bebiskläder som hon ville bli av med. Det är inte mycket vi inte har till bebisen i klädväg med vissa bodyn och några byxor kan behövas extra. Vi hittade lite neutralt bla en vit kortärmad body, en pyjamas med korta ben, två mössor och två par strumpor. Nästa vecka ska vi äntligen få se vad det är för kön på lilla mini och därför ville vi inte köpa för mycket redan nu. Får vi veta att det blir ännu en flicka så har vi lagt undan lite fina flickkläder som vi skulle få köpa:). Sedan har ju ju från Heiley nästan alla kläder kvar så det blir som sagt inte så mycket nytt om det blir en flicka.
 
 
 
Några av kläderna från Newbie som jag bara måste köpa om det blir en liten kicka:)
 
Vår vagn har inte kommit ännu. Big baby ringde i veckan och bad så mycket om ursäkt men de hade inte fått tag på leverantören under jul och nyår då de öppnar igen den 7 jan så då skulle dom direkt ringa dit och fråga om den var på väg. Än så länge jar vi ju tid på oss så det gör inte så mycket.
 
Bebisen sparkar på vilket jag känner varje dag men jag tror inte att det blir en så jätte livlig liten bebis för än så länge är den rätt lugn. Igår däremot så sparkade den en massa och pappa kände det för första gången:).
 
Nu blir det soffläge här!, har för andra gången hostat sönder mitt revben på bara 2 veckor!. Tror det hade börjat läka men idag hostade jag till och det sa pang igen och jag kan knappt röra mig eller andas djupt så här blir det återigen vila som gäller *pust*.
 
kram på er





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0