I magen gömmer sig...

..En liten flicka!
Åh ni förstår inte hur glad och lycklig jag blev när jag igår fick veta det på könsultraljudet vi bokat för typ 3 månader sedan!. Hon visade precis vad allt var och vi fick även bildbevis.

Var på en privat klinik här i Norrköping och oj så trevlig barnmorskan var!. Och vilken härlig miljö det var där!. Man kände sig verkligen lite speciell när man var där. Sekelskift lokaler med neddämpad belysning, öppen spis i väntrummet och inne hos barnmorskan med levande ljus, mysiga fotöljer och stora lokaler. Långt ifrån sjukhusmiljö!. Det var verkligen speciellt och se sin lilla flicka i så fin omgivning:-).

Nu kan ni gissa att jag kommer fixa en hel del till den lilla tjejen!. Nu kan jag ta upp Alla Heileys bebiskläder som hon hade och tvätta och fixa:-). Är verkligen superglad!.

Hon var vaken under ultraljudet och sparkade hej vilt där inne och barnmorskan kunde konstatera utan att mäta att även hon kommer att bli lång...efter pappa:-). Moderkakan hade dessutom flyttat upp sig så den låg inte längre "för" långt ner så nu kan jag andas ut!.

Längtar såå tills vi får träffa vår lilla tjej!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0