Det är så litet!

Hej vänner!.

Hur har er dag varit?. Vår har varit ganska lugn och skön trots att vi hade ett litet kalas för Heiley här hemma. Heileys gudfar och Heileys 2 kusiner var här och hon fick en söt docka som hon blev så glad för!. Tårta blev det också så nu vill jag inte äta tårta på minst 10 år!. Är inte så förtjust i tårta och jag blir inte bättre med åren.

Heiley var iallafall på strålande humör hela dagen trots att hon inte sovit en blund sedan 8:30 när hon vaknade.

När vi var inne i stan och hämtade tårtan vi beställde passade jag på och hoppa in på kappahl och köpa några småsaker till lilltjejen i magen. Det blev en BB mössa som kommer bli hennes första mössa och som vi kommer spara som minne tillsammans med de första kläderna hon har på BB. 2par strumpor blev det också och det är helt sjukt hur små fötter de små har i början!.man kan bara inte förstå det!. Man glömmer ju så lätt.

Imorn blir det en sväng förbi Ikea, åh då kul det ska bli!

Ha en trevlig lördagkväll vänner!



maria

vilken fin tårta...ser god ut men jag äter inte tårta men älskar att baka tårtor.
jag gjorde tårtorna till isabellas dop, och då var jag bara tvungen att smaka för jag testade en ny fyllning.

ja man glömmer jätte lätt hur små dom har varit...gick igenom en står kasse med kläder som isabella har vuxit ur och hittade lite i stl 50..och det var lite stort då på henne! Dom växer för fort!!

Grattis till heiley på hennes 2 års dag i efterskott!

2013-01-27 | 12:03:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0