Baka baka liten kaka

Hej och god kväll där hemma!.

Här hemma har vi gjort kväll för länge sedan, tom så pass att lillskruttan sover sedan 5 min tillbaka. Eller liten och liten förresten!, imorn fyller ju min lilla tjej och älskade dotter 2 år!. Därför har det blivit lite bakning här hemma efter att Heiley kom hem från dagis. Det blev mjölkfria hallongrottor eftersom Heileys kusin är mjölkintolerant. Det kommer bakas lite till men just i morn kommer bara mormor och morfar och firar lite smått med mig och Heiley. Pappa jobbar kväll så vi har bestämt att fira henne på lördag då bara de allra närmaste kommer som familjerna och kusinerna.

Imorn blir det därför bara jag och Heiley som firar. Som sagt mormor och morfar är med på ett hörn men det är mest för lite sällskap och för att göra det lite speciellt på självaste dagen:-).

Snart blir det bygglov så det är bäst jag slutar.
Kram och god natt när det är dax:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0