Äntligen!

God middag!

Vet ni vad som damp ner i brevlådan idag!?, om inte min babyvakt från Philips avent som jag beställde från tretti.se. Åh vad jag längtat!. Det blir nog att testa den ikväll på Heiley:-). Sedan kom min skötväska jag beställt från babyshop. Den ska jag gå och hämta på Ica när jag hämtat Heiley på dagis.

Det är alltid kul med paket!, det känns som rena rama julafton:-).

Än så länge är det lugnt här hemma. Snart ska jag till tvättstugan för andra dagen i rad. Idag blir det att tvätta allt tråkigt som knappt får plats om man tvättar en massa kläder. Dvs filtar, kuddfodral, sängkläder mm.

Trevlig dag så länge!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0