Vårfint

Hej och god morgon!

Idag känns det som att solen försöker leta sig fram mellan molnen. Det lyckades den med igår. Oj vad fint väder vi hade!. Jag fick ordentliga vårkänslor och satte igång och städa, fixa fram några gardiner, strök dom, bakade 2 satser kladdmuffins och hängde upp gardinerna. Ja något måste man ju göra när man inte kan gå ut med en sjukling.

Heiley fick ny gardin i sitt rum, likaså ena fönstret i vardagsrummet. Altandörrarna är jag ännu lite osäker på så vi får se vad som hamnar där.

Idag blir det återigen lite pysslande här hemma. Ska iväg med familjen, mormor och morfar till Ikea i Linköping och köpa nya skruvar till bebisens spjälsängen som försvann i flytten. Det kommer innebära att vi kommer möblera om i sovrummet och montera spjälsängen, bädda och greja :-). Myssss!.

Nu ska vi fixa ordning oss så hörs vi senare!

P.s råkade ta bort bilderna på gardinerna så bilderna är från instagram, ni får klara er med dom så länge:-)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0