Shopping

God morgon!
Mina älsklingar sover fortfarande! Och klockan är 9:40!. Jag skälv slog precis upp ögonen från en skön sömn:-).

Igår var vi på Ikea och shoppade lite och kom hem med lite fina och välbehövliga saker. Dels hittade vi superfina vinglas som vi ska ha som allglas. 2 prydnadskuddar till Heileys säng, och en gardinstång. Vi gick även förbi kappahl och köpte bebisens BB klädsel som blev en onepice från Newbie, så söt!. Vi köpte även en ny efterlängtad skötbädd till skötbordet då Heileys gamla var helt maläten och skumgummit var en bit utanför själva plasten.Så det blev en fin vit och rosa från Elsa Beskov med svampfolk:-).

Nu måste jag nog väcka familjen innan dom sover bort hela dagen!

Kramar!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0