Mysfredag

Hej lördag!

Vår lördag morgon började du sådär 8:15 då lillskruttan ville gå upp. Det blev en härlig frukost med nybakta scones med ost, mums!.

Igår blev det ett par mysiga timmar i badhuset. Heiley älskar verkligen vatten och är inte det minsta rädd för det. Dock fick hon för sig något som hon aldrig brytt sig om tidigare. I bassängen för icke simkunniga såg hon skräp på botten som bara var små lövbitar från låtsaspalmerna som stod i närheten. Det var tydligen något läskigt och hon blev stel och frågade gång på gång "va e dä?". Hi hi skruttan börjar bli så stor nu att hon upptäcker något nytt varje dag:-).

Idag blir det annars en lugn dag. Inget är inplanterat men det blir nog en liten sväng på promenad sedan, kanske går till någon lekpark om det inte är för kallt. Det är däremot strålande fint väder idag:-).

Ha en trevlig dag!

Förresten!, förutom bad igår så ville hon sätta fart och träna senare på kvällen. Hon ville helt enkelt att hon och pappa skulle träna. Sagt och gjort :-).






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0