Hektisk dag

Hej vänner!
 
Snart dags för kudden efter en rätt så hektisk dag. Vår vardag började med stormsteg i dag efter att vi haft 5 veckors semester. Kan säga att det behövdes med semester men nu krävs det att komma in i dessa rutiner igen vilket inte alltid är så lätt. Jag hade ju knappt hunnit komma in i några rutiner sedan lilla Celine kom till värden innan det var dags för semester och bryta dessa rutiner. Dock tror jag att det varit bra och vara två personer vid nattningarna för det har lärt Celine att somna bara genom att lägga ner henne i sängen eftersom Andreas gjort det. Detta underlättar ju när jag nattar Heiley att jag bara kan lägga ner Celine och sedan natta Heiley i fred nu när jag är ensam.
 
Barnen somnade tidigt idag. redan kl 19!. Heiley hade inte sovit en enda blund sedan hon gick upp vid 8 och Celine hade varit vaken sedan kl 12 på dagen så inte konstigt att hon var trött!. Jag tog med båda barnen till mormor där båda fick bada dessutom och det gjorde väll sitt sömnmässigt:).
 
 
 
Jag har faktiskt börjat träna nu!, jag ska verkligen försöka få tid till det i alla fall 2 gånger i veckan mer strikt och hinner jag och orkar jag så kör jag mer. Körde därför 2 pass igår kväll och det blev turbojam styrka 30 min  och cardio i 43 min så jag är nöjd!. Har dessutom fixat kosten lite också nu när jag inte ammar längre (Celine är tuttvägrare!). Det blir nog ett pass imorn om jag har tur innan Andreas åker till jobbet.
 
Nu orkar jag inte skriva mer! nu blir det soffan en stund till sedan blir det att nanna:).
 
Kram på er!
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0