Renovering

Hej måndag och alla bloggläsarvänner!

Igår fick vi rätt mycket uträttat måste jag säga!. Först blev det den obligatoriska handlingen som alltid inträffar på helgen. Vi hittade tom ett par vårskor till Heiley som är tanken att hon ska ha på dagis. Riktigt fräcka var dom och dom hittade vi på Din sko.

Det största som hände igår var att Andreas tapetserade en fondvägg som tidigare bara varit vit i hallen på övervåningen. Det blev jättemysigt och jag blev helt klart nöjd!. Skönt att få lite uppfräschning emellanåt:-).

Just i detta nu sitter jag i bilen med en sovande Heiley. Andreas är och klipper sig och därefter blir det en tripp till busfabriken och där ska vi träffa Annicka och Hannes, kul kul tycker vi!

Hoppas ni får en underbar dag!

Kram!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0