Fredagskul

Hej och god kväll mitt i fredagsmyset:-). Här är det inte jättemysigt för jag sitter själv, Heiley sover och pappa är påväg hem från jobbet. Jag sitter och kollar på lets dance och har en kudde mellan benen. Jag har haft så grymt ont i fogarna idag och det har väll sina förklaringar.

Jag och min underbaraste granne Jessica gick på förmiddagen till bageriet och fikade med hennes 3 barn och Heiley. Blev en massa gott vill jag lova och sedan gick vi hem ett par timmar, åt lunch, gick ut och lekte Heiley och jag på vår tomt och sedan vilade Heiley. Sedan gav vi oss iväg igen med Jessica och 3 av barnen till biblioteket och lånade lite böcker. Heiley fick med sig en bra stor hög med böcker och jag lånade sen engelska boken av Twilight som jag ska ha till engelskan då jag måste läsa en bok och sedan redovisa.

Jag var helt slut när jag kom hem och jag tror Heiley var lika trött som jag!. Jag känner att jag orkar knappt inget längre vilket är såå frustrerande!, kan inte gå tillräckligt fort för då sätter sammandragningarna igång!. Trött blir jag av minsta lilla så det är skönt att set snart är över och vår bebis är här:-).

Nu ska jag kolla klart på lets dance

Ha en fortsatt trevlig fredag vänner!

Bild: Heiley blev väldigt nöjd över de böcker hon fick med hem:-). Bild 2 är från igår när vi var ute och gungade. Världens finaste och snällaste tjej!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0