20 dagar kvar!

Hej på er!

Det är lite dubbla budskap här idag. Ibland snöar det och ibland är det soligt?!. Hur som helst så är det ingen snö som liksom stannar så det är ju bra tur det för nu vill jag ha värme!.

Vi räknar ner dagarna och det är nu bara 20 dagar kvar!. Är i vecka 37+0 idag (vecka 38) så det är mindre än 3 veckor kvar nu!. Helt sjukt så nära vi är nu!. Heiley pratade om bebisen igår och sa att det skulle bli jätte skojigt när hon kommer. Det gläder mig!. Jag är inte det minsta orolig över hur det kommer gå mellan dom, jag är nog snarare livrädd hur det kommer bli med 2 små tjejer med olika behov och 2 viljor av stål. Samtidigt ska det bli kul och se ännu en personlighet växa fram, kommer dom bli lika eller helt olika?, kommer man se att dom är syskon?, vad kommer den här lilla tjejen att gilla?. Ja det ska bli spännande!.

Det ska bli så kul och vara 2 barnsmamma nu till sommaren när Andreas kommer ha semester i 5 hela veckor varav 1 vecka pappaledig!. Hur härligt dom helst och bara njuta av den större familjen!.

Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags att hämta skruttan på dagis:-).

(Bild: jag vill så gärna kunna använda detta så snart som möjligt!, så himla härligt!)



anna

Hej!

Gick du över tiden med Heiley? Eller hon kom tidigare en beräknat? Tänkte på vad du förväntar dig för datum! Kram

Svar: Hej Anna!Förlåt för sent svar!. Heiley gick över tiden med +11 dagar vilket var många jobbiga dagar där jag trodde att jag aldrig skulle få någon bebis. Min förhoppning nu är att vår lilla tjej ska komma iallafall närmare det beräknade BF datumet och kanske i bästa fall bara gå över ett par dagar. Jag är ju iallafall omföderska så man hoppas och tycker att det inte ska gå över så pass mycket men som sagt det är ju bara bebisen som vet när den vill komma:). kram på dig!
Elinor Lilja

2013-04-11 | 06:51:29 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0