Sitter på bussen

..påväg hem från jobbet. Det har varit så dåligt med uppdatering här men dagarna bara flyter på och det är så mycket inför jul nu med bröllop ( då min bästa vän ska gifta sig 12 dec) och en massa andra saker.

Igår gick jag in i vecka 18 men lilla mini buppanen som vi kallar den lilla i magen. Tiden har gått. Ofantligt fort med med tanke på att jag gick veta i vecka 4 att jag var gravid!. Konstigt nog känner jag inte av graviditeten så mycket mer än trötthet och en grym smärta i ryggslutet/ ländryggen/ rumpan men det tycker jag endå är ganska ok för med Heiley hade jag ju konstanta sammandragningar tidigt som gjorde att jag knappt kunde gå.

Har inte känt mini så mycket ännu vilket gör mig lite orolig. Heiley kände jag inte förrän vecka 23-24 pga att moderkakan låg i framvägg och tog emot alla stötar så jag hoppas det är samma sak denna gång. Ska på rul den 4 dec så då får jag väll veta. Tänkte försöka hålla ut till dess.

Tänkte mig ett utvecklings inlägg senare ikväll om Heiley om hon tillåter:).

Nu sitter jag som sagt på bussen hem och hoppas på lite mat när jag kommer hem:-).

Kram på er alla!.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0