Frisk fläkt

Hej och god kväll!

Här sitter jag och Andy bänkade framför Eurovision song contest och heja för fulla muggar på Loreen...så klart!. Innan det har lördagen bjudit på en hel del åk då vi åkte till Linköping och Ikea för att införskaffa en ny soffa. Ja vi sålde nämligen den vi hade förut eftersom vi aldrig riktigt gillade den. För pengarna köpte vi faktiskt en Ektorpsoffa med det nya tyget Vällinge beige i fin flysh.

Sedan fick vi även med oss en ny spegel till hallen, självklart vit:). Vi köpte även en lampa som jag länge suktat efter nämligen golvlampan ÅRSTID som är urfin tycker jag. Den pryder nu soffans ena sida och jag blev så enormt nöjd med allt jag köpte. Det blev verkligen en helt annan hemtrevnad med en ljusare soffa, men endå inte för ljus. Den gav snarare lite mer värme samtidigt som lampan gav lite värmade ljus.


Lampan ÅRSTID 349:-


Soffan Ektorp med tygen Vällinge Beige 4495:-


Superfin spegel HEMNES med tjock vit ram 499:-



FÖRE...




Ledsen att jag inte fick med den mysiga hemtrevliga känslan som finns i verkligheten men men, så här blev det iallafall:).

Nu måste jag kolla vidare på ESC för det verkar gå riktigt riktigt bra för sverige:)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0