Vi föräldrar!

God kväll!

Veckan har inletts med stormsteg och måndagen har varit väldigt trött, både för mig och Heiley och hon somnade direkt när jag le ner henne i sängen vid 19. Jag är själv välidgt sugen på att sova nu men det är lite för tidigt för min del. Först ska det kollas på familjen annorlunda iallafall:).

Här om dagen blev jag så glad när Vi föräldrar hörde av sig på mailen och frågade om de kunde få lite bilder på Heiley inkl telefonnummer och födelsedag. När jag skickade bilderna tycke hon att Heiley var så go (som hon sa) så hon skulle höra av sig om det fanns omslagsjobb åt henne eller ev andra jobb som kunde dyka upp. Snacka om att jag blev glad!. Min lilla tjej liksom:).



Bilder från fotograferingen November 2011







Hoppas dom hör av sig! och att det blir snart:D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0