Lägesrapport

Hej på er alla vänner!

Det var länge sedan!. Dagarna bara rusar väg och alla dagar ser precis likadanna ut vilket på många sätt är superskönt!, man vet liksom vad so ska hända och vad som behövs göras. Självklart kan även det både vara jobbigt och tråkigt men just nu är det bara skönt. Man behöver liksom inte tänka så mycket:).

Våra dagar ser ut enligt följande:

7.00: ringer klockan, har jag tur fortsätter Heiley attsova så jag kan fixa ordning mig innan jag väcke henne.

7.15: Väcker Heiley och klär på henne

7.30: Frukost

ca 8.00: fixar lite smått eller sitter framför nyhetsmorgon.

8.20: borstar våra tänder

8.30: går till dagis

Oftast hinner vi med att gunga en liten snabbis innan vi går in till dagis.

8.50: Jag går till bussen

10.00- 15.00 Jobb

15.45: hämtar Heiley på dagis

16.00-17.00: Lite lek eller annat som faller oss in

ca 18.00: Äter middag

19.00: Heiley nattas efter att ha fått lite välling och borstat tänderna

19.30: Egen tid fram till 21-22 då jag går och läger mig för natten:).


Så här ser våra dagar ut exakt varje dag. Det är inte mycket annat som hinna med trots att jag jobbar så lite. Jag pendlar ju till jobbet så det bli ca 1 timme extra tid varje dag att bara sitta på bussen, dock trivs jag bra med det så jag klagar inte:).

Jag ska försöka uppdatera lite oftare än jag gjort, jag lovar!

kram


Min lilla busa:)


Min lill bus tidigare idag:)

   

Åsa

Låter kanske konstigt men jag blev faktiskt orolig för att något hade hänt dig eller familjen när du inte bloggade på så länge.....

2012-03-19 | 02:31:26 |
Ellie

Åsa: men åh så gulligt av dig att tänka på oss:). Vi mår bara bra, det är dock lite svårt och hinna med bloggande me a loar att jag ska iallafall fösöka kick iväg små inlägg till er mellan varven:).

2012-03-19 | 08:21:00 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0