Reging söndagsträning

Man kan ju lätt undra var sommaren har tagit vägen. Inte är den här i Skärblacka iallafall:(. Dagen började med ganska fint väder men när vi kom ut från rusta tidigare idag så spöregnade det och sedan dess har det hållit i sig. Hoppas det blir bättre snart och att den riktiga sommaren hittar hit:).
 
Lite träning har det hunnits med. Oj så jobbigt det var!, det blev ett pass beachbody insanity plyometric cardio och jag trodde jag skulle svimma så jobbigt det var!. Nu sitter jag här och småskakar i hela kroppen!. Riktigt skönt och väcka kroppen lite:).
 
 
Dagens Middag: Hemmagjord potatissallad, wokade färska grönsaker, tabole, och kallrökt lax:)
 
 
   





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0