Det närmar sig:):)

Hej i det regniga sverige. Idag  var det  ingen utedag för vår del. Det blåser storm och spöregnar verkligen. Trots det så blev det lite lek i spöregnet. Heiley vägrade sätta på sig sina gummistövlar och skrek och trotsade då hon ville ha sina foppatofflor på sig. Efter en hel del brottandes så gav jag med mig och sagt och gjort så blev hon dygsur omfötterna men när jag frågade om hon frös så sa hon ett bestämt nej. Snacka om vilken stark vilja den tjejen har!,my god! var har hon fått den ifrån?och vilken trotstant hon blivit då?! hon är rena 2 år ingen så man kan tro att hon redan kommit in i trotsåldern.   
 
Nu är det bara 4 dagar kvar tills Andy går på semester och jag längtar så mycket!, viska nämligen till Ullared och inhandla en hel del nya saker både till vårt nya radhus men också en hel del kläder och massa annat skoj:). Under semestern blir det dessutom flytt till vårt radhus:), bara 11 dagar kvar nu så det är en massa att göra. Ringa en massa samtal och samtidigt packa och försöka göra sig av med allt som är överflödigt.
 
Den här veckan kommer innebära att jag kommer försöka komma ikapp alla vänträffar som inte blivit av på ett bra tag. Känner mig somen usel vän som knappt hörtav sig men jag hoppas ni förstår:).Såhär ser vår vecka ut:
 
Måndag: Träffa Annicka och Hannes
 
Tisdag: Träffa Madde inne i stan, köpa parasoll
 
Onsdag: Åka förbi jobbet och hänga med och köpa tapeter och färg som jag vill vara med och bestämma:), .ev sälja våra utemöbler
 
Torsdag: Träffa min syster i stan
 
Fredag: Gå på födelsedagskalas då min granne och väns dotter Alma fyller 3 år:)
 
Helgen kommer nog innebära packning och ännu lite mer födelsedagsfirande, men denna gången kusinen Neo som fyller 2 år.
Nu orkar jag inte skriva mer, men som ni förstår så har jag en del att göra och jag trivs bra med det:), så länge allt går ihop som det ska så jag slipper tokstressa mellan varven:).
 
 
Lite barhäng med Hannes:)
 
 
God natt på er!
 
 
 
 
 
  





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0