Mitt i morgonkaffet

God morgon!
 
För mig blev det lite sovmorgon i morse. halv 9 väckte Andy mig och jag kan säga att det var mer än välbehövligt!. Jag har blivit så extremt trött nu igen, jag känner mig aldrig helt utvilad och oftast kommer jag inte igång förrän vid lunchtid och jag går vanligtvid upp mellan 7-8 på morgonen). Nu börjar jag dock vakna till efter lite kaffe och strax ska vi ta en liten promenad och hoppas att lillskruttan somnar i vagnen.
 
Vid 13 kommer en vän till mig som jag inte träffat på välidgt länge, vi lär ha mycket och prata om vill jag lova:).
 
Igår beställde jag hem lite nytt till hemmet igen:). 2 gardinpar med passade kuddfodral och även 2 passande påslakanset. Jotex har just nu världens rea och jag kunde inte motstå att beställa. Jag beställde även 2 andra kuddfodral som jag tänkt ha i Heileys rum tillsammans med passande gardiner men dom var tyvärr slutsålda så skynda fynda nu!.
 
Dessa gardiner och kuddfodral på bilden
Och dessa till Heileys rum:)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0