Det börjar ta sig

Hej vänner! Nu sitter man här i soffan efter en långpromenad och lite lunch. Vi bor på vårt nya ställe, vårt radhus och jag är än så länge helnöjd!. Jag har inte sovit så hårt som jag gjort dessa nätter på väldigt länge!. Vi börjar så smått komma tillrätta men än så länge är det fortfarande lite kartonger här och var. Jag har bokat vår första tvättid i tvättstugan så nu ska jag tvätta sånt jag inte har kunnat tvätta tidigare, stolsöverdrag, täcken, och lite annat smått och gott. Senare kommer det lite bilder på vår lägenhet men jag vill komma i ordning mer först då håll ut!. Massa kramar Ellie






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0