Det är så kul!

Ni kan inte förstå vad jag tycker det är kul och köpa nya fina saker till hemmet, jag bara älskar inredning!. Det är en hobby som tyvärr kan bli ganska kostsam. Dock försöker jag köpa något litet ibland som förhöjer och idag blev det endel roliga saker.
 
Vi har ju som jag säkert sagt tidigare ingen micro eftersom vår förra vi hade var inbyggd i köket och ingick på så sätt i köpet för dom som köpte huset. Idag åkte vi därför iväg och köpte en. Sedan hade rusta rea på mattor så då passade vi på och kasta ut den gamla som jag ångrade lite att vi köpte, den passade inte alls in till varken soffan eller soffbordet+ att den är så jobbig att göra ren. Det var ju en ryamatta med långa strån vilket gör att det lätt hamnade skit mellan stråna. Nu köpte vi en "korthårig" ryamatta i mycket bättre färg dessutom och lite mindre som passar super till både soffan, soffbordet och stilen jag är vill ha. Färgen är därför ljusbeige med vita inslag:).
 
 
Jag kunde ju inte motstå och köpa en superfin PUMA tröja till Heiley, dock i en ganska stor stl nämligen 104 men då kan hon växa i den och tröjer gör ju inte så mycket om dom sitter lite pösigt:).
 
'
 
 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0