Avslutat mitt andra pass idag

Andra passet blev styrka i vårt "hemmagym". Körde igenom kroppen md en övning på varje muskelgrupp och 3 set. Det kändes skönt och jag hade konstigt nog kvar mycket energi trots att det var dagens andra pass. Passet tidigare blev turbojam cardio i 40 min och styrkepasset blev nog 50 min långt. Det var mitt tredje pass denna vecka och det känns riktigt skönt och komma igång. Känner mig redan lite tightare i kroppen trots att vikten inte rört sig knappt.
 
Min tanke är iallafall att lägga mer energi på cardion och konditionen. Jag har nog aldrig prioriterat den utan har alltid haft muskelbygge som prio 1. Ska bli kul och se hur den strategin funkar:). Jag behöver ju bli av med en hel del mammahull som fortfarande sitter kvar.
 
Som vanligt har jag ju min inspirationskälla till hands och det är inte mindre än Jennifer Nicole Lee:)
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0