Vi föräldrars Omslagstävling

omslagstavling-start-header-980x120

Hej vänner!

Nu är Heiley med i årets omslagstävling på viföräldrar.se så gå jättegärna in och rösta på henne!. Vi skulle bliså gada om vår lilla tjej vann då vi tycker att det skulle vara ett underbart minne för livet!. Så snälla söta ni!, rösta på henne!. Ni kan gå in på denna länk http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-874 så kommer ni direkt till bilden, tryck på rösta så får ni logga in på facebook och på så sätt rösta.

lek7

Era röster är världa guld och vi tackar så oerhört mycket för er röst och ni ska få en stjäna i himlen från oss.

Föresten!, ni får jättegärna skriva en liten kommentar här om ni röstat så jag vet:) men inget måste.

kram från Ellie & Prinsessan






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0