Vår älskade pappa 31 år idag!

God middag där hemma!

Min dag har nyligen börjat, fick lite sovmorgon av pappa idag och det vill jag lova behövdes!. Det märks att hösten är här för så fort det blir någon mörkare ute tränger sig tröttheten på och jag blir som en sombi direkt. Jag fick faktiskt sova till halv 11!. Heiley vaknade som vanligt vid 8 men då gick vi alla upp och åt frukost och sedan vilade vi lite på frukosten, Andy fick bara sova 30 min mindre:P.

Nu vankas det lunch här hemma innan pappa far till jobbet. Han fyller nämligen år idag!. Supertråkigt att det inte blir något speciellt men vad gör man när man jobbar?. Vi får ha det mysigt på fredag istället:).

Hörs senare!

IMG_0054

En bild på pappa Andy och Heiley i somras






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0