Inredning och födelsedagspresenter

God kväll där hemma!

En härlig vecka är nu slut och helgen står för dörren trots att vi haft helg hela dagen. Iallafall jag och Andy, han var ledig från jobbet idag och Heiley var på dagis så vi fick en förmiddag för oss själva. Vi passade då på och ta en tripp till Ikeai Linlöping och köpa några födelsedagspresenter till Heiley eftersom hon fyller 1 år på måndag. Det blev lite fika på ikea innan vi gav oss iväg för att hitta några presenter. Det blev några som jag tänt på ett bra tag och som hon kommer ha glädje av rätt länge. En sänghimmel blev det och ett litet billigt lackbord som vi sedan köpte2 barnstolar till. Riktigt fint blev det och nöjd lev jag verkligen. Sedan var det bara och åka hem och packa upp allt innan vi skulle hämta Heiley för visst måste det bli en överaskning för min lilla tjej:).

Heiley gillade sänghimmeln väldigt mycket:), hon lekte spöke <3.


mammas busfrö<3  

Så här blev resultatet:

















Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0