Fina kläder!

Hej hopp

Då satt man här igen och kollat runt en massa på nätet efter massa fin kläder till Heiley. Vårkollektionen hos de flesta ställen har ju kommit ut nu så självklart kollar jag runt för att hitta "guldklimparna":). Självklart hittade jag lite:



Detta funktionsset såg jag på lager 157 som jag är grymt sugen på att köpa!, finns i Heileys stl 80 och 90!. Kostar dessutom bara 300:-/set och grymt snyggt är det också!.



Supersöt från Lindex flickavdelning 179:-


Lindex 129:-


Lindex 149:-


Byxa Lindex 129:-


Anders

Hej,



Fick du jobbet så du har råd att köpa alla kläder ditt barn "måste" ha?

2012-01-26 | 18:27:28 |
Ellie

Anders: Hur menar du nu?. Jag har de kläder jag behöver till Heiley ja men jag älskar barnkläder och kollar ofta efter nya kläder och det betyder absolut inte att jag köper ALLA, ibland köper jag inget det beror på om det är något hon behöver.

2012-01-26 | 21:17:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0