Strålande vårväder

Snön mer eller mindre regnade bort igår!. Det regnade som bara den i går kväll och i natt och i morse var i stortsett all snö borta!. Så himla härligt! och skönt var det också när vi nyligen var ute med hunden på en liten promenad. Synd bara att det ska blåsa så jäkligt, men jag är glad endå:).

Det har blivit lite småshoppande i veckan. Jag har ju visat er några linnebodyn tidigare som jag tyckt varit supersöta och dom köpte jag. 2-pack för 79.50 är inte fy skam. Dessutom har jag köpt en supersöt polarn och pyret kjol på bloppis på facebook. 35:- kostade den och passade Heiley som handen i handsken!. Tur att man kan göra lite bra fynd ibland:).


Ett perfekt underplagg men också perfekt med bara armar i sommar:).



Idag blir det en härlig dag tillsammans med Annicka och lilla Hannes. Vi ska ta en promenad till biblioteket och kolla lite barnböcker och det passade ju jättebra i det fina vädret:D.

Det är lite berg och dalbana i vårt liv just nu. Jag sa ju att jag jobbade extra på ett äldreboende nu men igår fick jag veta att det finns en plats ledig på cafet eftersom en tjej slutat. Så den 1 mars börjar jag på cafet och dt är tillsvidare. Dock bara ett par timmar om dagen i början eftersom de ev ska byta branch. Det ska ev bli restaurang istället och under tiden behöver dom bara mig där några timmar, men jag är ju glad endå:). Ska bli så skönt och få in lite rutin i vardagen. Heiley har inte så mycket rutinr eftersom jag jobbat extra och då blir det lite som det blir. Jag vet ju att det är viktit med rutiner för Heiley och därför är det här jobbet perfekt till mig!. Samma tider varje dag och ledig på helgen:D.

Nu blir det strax lunch men ni får ha en underbar dag.

p.s Jag hälsar Viktoria och Daniel ett stort grattis till sin lilla prinsessa som föddes 04.26 imorse, på Heileys månadsdag:D.



Lina

Grattis! Du blev den lyckliga mössvinnaren på min blogg :)

Skicka ett mail till [email protected] med ditt önskemål, jag meddelar henne att det var du som vann.



Mvh Lina

2012-02-26 | 20:51:08 | http://linajohansson.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elinor Lilja
Bor: Skärblacka
Ålder: 25

Övrigt: Välkommna till min blogg!. Elinor heter jag och är 25 år och bor i ett litet samhälle som heter Skärblacka utanför Norrköping med min man och min dotter Heiley född 110123.Här kan ni läsa om mitt intresse för inredning, familjeliv, och allt annat som händer i i min vardag med småbarn. Varmt välkommna in!.






RSS 2.0